vrijdag 29 maart 2013

GEZONDE PIZZA


Ik heb het onwijs druk op school, dus het posten van berichtjes schiet er een beetje bij in!
Maar onder het leren kwam ik gisteravond dit recept tegen, en ik had hier alles al voor in huis, dus dat heb ik net als power-lunch gegeten. 
Ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn pita-broodje iets te klein was, en dat het daarom geen mooie foto is geworden. Daarom heb ik de foto van het originele recept even geleend.


Heel gemakkelijk om te maken!
Toast een pita-broodje tot het lekker krokant is, bak in de tussentijd een eitje. 
Prak dan een rijpe avocado, smeer het over je pita-broodje en besprenkel het met citroensap, peper, zout, komijn en chilivlokken. Eitje erop, en eten maar!
Voor de iets minder gezonde variant: kies dan voor wat gebakken bacon erbij, heer-luk!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten