donderdag 28 februari 2013

URBAN EARS


Ik ben m'n oude oordopjes kwijt. 
En dat is in dit digitale tijdperk toch echt een stuk ernstiger dan ik in eerste instantie gedacht zou hebben. In een ander seizoen had het misschien niet zo'n probleem geweest: in de zomer is het juist lekker om te luisteren naar vogels of pratende mensen op de fiets. 
Maar in de winter.. in de winter is het anders. Alles is minder leuk zonder oordopjes. 
Fietsen, op de tram wachten, in de trein zitten, werken. 
Maar nu is er eindelijk een einde gekomen aan drie weken zonder oordopjes (ik was in de waan dat ik ze nog wel zou vinden, zoals dat meestal met spullen gaat die ik kwijt ben), het leven ziet er in één keer eens stuk rooskleuriger uit. 
Nu zijn deze dan ook wel heel tof, en heel goed. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten