donderdag 6 juni 2013

PHOTO DIARY

Veel en veel te lange tijd niet online geweest!
Althans, niet op deze blog. Ik heb hem een beetje verwaarloosd. Maar dat betekent niet dat ik niet heb gekookt of andere leuke dingen heb gedaan: in tegendeel!
Hier even een korte update van de laatste week.

Ook staat er een nieuwe blog van mij online bij Jamie magazine, 
Van vroeger tot foodie heet hij, en het gaat over m'n eetgedrag door de jaren heen.
Om hem te lezen klik hier


 Gekookt voor Guido!
Cannelloni van gegrilde aubergine gevuld met ricotta & zoete aardappelen met sesamzaad.
Recept uit het restaurant  waar ik werk. 
Zus&Zus


Naar de Blue Blood sample sale geweest. Ik en m'n huisgenootje waren heel op tijd dus het was nog nét geen chaos toen we er waren. Mooie spullen! Ik heb me wel netjes gedragen: 1 zomerse blouse gekocht. 


Zomer in het Vondelpark. Volgens mij zat heel Amsterdam er.


Na het rondje Vondelpark met vriendinnetje & huisgenootje een plekje weten te bemachtigen bij Pizzabakkers op de Overtoom in het zonnetje. Pizzaatje, roseetje, tiramisu en mensen kijken die voorbij fietsen met flessen wijn op weg naar het Vondelpark.


En dit het was resultaat van een uurtje zon. Om over m'n benen nog maar even niet te spreken. 
Het is iedere zomer hetzelfde verhaal. Eerst even verbranden en dan pas kan ik bruin worden. Kom maar op de met de rest van de zon!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten